PODATKI O PODUZEĆU:

PUN NAZIV PODUZEĆA: Majina, posredništvo in svetovanje, d.o.o.
SKRAĆENI NAZIV PODUZEĆA: Majina d.o.o.
ADRESA: Petkovškovo nabrežje 31, 1000 Ljubljana, Slovenija
Matični broj (MB): 3936872000
OIB (VAT broj): SI66103223
IBAN: SI56101000049421689 (Banka Intesa Sanpaolo)
SWIFT: BAKOSI2X
DIREKTOR PODUZEĆA: Maja Gradnik
INTERNET ADRESA: http://www.trunki.com.hr
EMAIL: info@trunki.com.hr
TELEFON: +385923221757

NARUDŽBA

Registracija

Premda registracija nije potrebna za kupovanje u web-prodavaonici www.trunki.com.hr, ona vam donosi brojne pogodnosti i olakšava buduće kupnje. Registracija je besplatna i bez obaveza. Registrirati se možete u rubrici „Prijava“ koja se nalazi na vrhu stranice. Unesite zahtijevane podatce i potvrdite registraciju. Elektroničkom poštom primit ćete zaporku za prijavu. Preporučujemo vam da tu zaporku promijenite prilikom prve prijave. Prijavom u svoj račun možete mijenjati i sve svoje ostale podatce te pratiti povijest narudžbi.

Narudžba preko web-prodavaonice www.trunki.com.hr

U web-prodavaonici www.trunki.com.hr možete naručiti željeni proizvod na hrvatskom ili engleskom jeziku. Narudžbe zaprimamo 24 sata dnevno, 365 dana godišnje. Naručiti možete proizvode dostupne u popisu proizvoda. Svi proizvodi navedeni na ovom web-mjestu dostupni su do prodaje zaliha. U sve je cijene uračunan PDV. Cijene odabranih proizvoda vrijede na dan kupnje. Narudžbe zaprimamo preko obrasca u web-prodavaonici www.trunki.com.hr, e-poštom na adresu info@trunki.com.hr te na broj telefona 092 3221757.

Kupac će nakon slanja narudžbe primiti elektroničkom poštom obavijest o primitku narudžbe. U njoj će biti navedeni proizvodi i količine koje je kupac odabrao. Zaprimljene narudžbe smatraju se neopozivim. Ako želite otkazati narudžbu, obavijestite nas o tome najkasnije 6 sati nakon slanja narudžbe na elektroničku adresu info@trunki.com.hr ili telefonom 092 3221757.

Odbijanje narudžbe

Web-prodavaonica www.trunki.com.hr pridržava pravo, da odbije narudžbu ako utvrdi da je pod navedenim uvjetima i temeljem podataka kojima raspolaže ne može ostvariti. U slučaju da je kupac već platio naručeni proizvod temeljem predračuna, sav plaćeni iznos doznačit ćemo mu sljedećega radnog dana.

Cijene proizvoda

Sve cijene artikala objavljene na web-mjestu www.trunki.com.hr navedene su u novčanoj jedinici EUR te s uračunanim porezom na dodanu vrijednost od 25%. Cijene su neopozive te vrijede samo za kupnju preko web-mjesta www.trunki.com.hr. Ponuditelj ne jamči za pravilnost i potpunost podataka na web-mjestu web-prodavaonice. Fotografija i stvarni izgled artikla mogu se razlikovati.

Načini i uvjeti plaćanja

Kupnja u web-prodavaonici www.trunki.com.hr potpuno je sigurna. O tome vodimo računa primjenom najsuvremenijih mjera za zaštitu vaših podataka. Sve vaše podatce koje unesete za potrebe kupnje pažljivo čuvamo i ni u kojem ih slučaju nećemo otkrivati trećim osobama.

Web-prodavaonica www.trunki.com.hr omogućuje sljedeće načine plaćanja:

-Karticama jednokratno

Kojim karticama mogu platiti preko webshopa?
Možete platiti ovim karticama:

Maestro
MasterCard
Visa
Union Pay
JCB

Gdje upisujem broj kartice?
Majina d.o.o. koristi Teya sustav sigurne naplate. Kada odaberete naplatu karticom, prebacit ćemo vas u Teya sustav i tamo ćete upisati sve podatke za naplatu. Majina d.o.o. nema pristup podacima s vaše kartice.

Da li je naplata kartice sigurna?
Teya primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. Sve transakcije su u skladu s najnovijom SCA 3DS2 EU regulativom koja je na snazi od 1.1.2021.

- Plaćanje pouzečem

Transportna služba GLS će vam dostaviti  paket na vaš dom. Ako ste birali plaćanje pouzećem kod  preuzema platit ćete cijenu naručenog artikla i trošak dostave. 

- Plaćanje preko sustava PayPal

PayPal.com pruža usluge sigurnog e-plaćanja kreditnim karticama. Riječ je o uslugama koje omogućuju sigurno mrežno plaćanje u stvarnom vremenu (mrežne autorizacije platnih, kreditnih kartica). PayPal se upotrebljava za anonimno, brzo i sigurno poslovanje, odnosno mrežna plaćanja u web-prodavaonicama.

- Plaćanje po predračunu

Ako želite plačati po predračunu, kontaktirajte nas putem telefona ili maila. Slat čemo vama predračun ćete zajedno sa svim uvjetima plaćanja  na vašu elektroničku adresu. Upozorenje: provizija za uplatu na  naš račun u Sloveniji će biti skuplja. Pošiljka će vam biti isporučena nakon što iznos za uplatu po vašem predračunu stigne na naš transakcijski račun. Rok valjanosti predračuna iznosi 8 dana od dana kada ga primite na svoju elektroničku adresu. Robu čemo isporučiti na vašu adresu.

Dostava

Cijena dostave za narudžbe iznad 60 EUR je besplatna. Za narudžbe ispod 60 EUR trošak dostave je 5 EUR širom Hrvatske. Transportna služba GLS će vam dostaviti  paket na vaš dom.

Narudžbe zaprimljene do 10.00 na radni dan, šaljemo isti dan. Dostava u normalnim okolnostima je najkasnije u 48 sati. Jamčimo isporuku najkasnije u roku od 5 radnih dana (ne možemo vama reći točan sat isporuke, ali dostavna služba če vas kontaktirati). Ako ste birali plaćanje pouzećem kod  preuzema platit ćete cijenu naručenog artikla i trošak dostave. 
Ako imate kakvih pitanja o isporuci Vašog paketa, nazovite direktno GLS na +385 1 2042 672. Za broj vašeg paketa (tracking number) obratite nam se na e-adresu info@trunki.com.hr.

Povrat robe i reklamacije

1. Pravo odstupanja od ugovora

Kod ugovora koji su potpisani na daljinu, potrošač ima pravo (su navedenom roku, smatra se da je odstupanje unutar roka. Prilikom odstupanja od ugovora, potrošač će jedino snositi neposredan trošak povrata robe. Ukoliko potrošač odstupi od ugovora, naše poduzeće će mu vratiti sav uplaćeni novac odmah kada to bude moguće, a najkasnije u roku od 14 dana po primitku obavijesti o odstupanju od ugovora.
Kada počinje teći rok za odstupanje od ugovora? Ukoliko je poduzeće ispunilo propise 43.c člana Zakona o zaštiti potrošača, odstupanje od ugovora počinje teći od trenutka isporuke robe.

Obaveze prodavača u slučaju odstupanja od ugovora. Ukoliko pri odstupanju od ugovora na želju kupca zamjena robe nije bila izvršena, prkladno točki 43.c člana Zakona o zaštiti potrošača) unutar četrnaest (14) dana obavijestiti poduzeće o odstupanju od ugovora bez navođenja razloga. Ako je pošiljka poslana uodavač vraća cjelokupan iznos odmah kada to bude moguće, ali najkasnije u roku 14 dana od primitka obavijesti o odstupanju od ugovora. Prodavač vraća zaprimljene uplate potrošaču s jednakim sredstvom plaćanja, koje je koristio potrošač, jedino ukoliko je potrošač izričito zahtjevao upotrebu drugoga sredstva plaćanja i ukoliko potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove.


2. Povrat robe, novčanih sredstava

Stranka mora vratiti neoštećeni artikl prodavaču i u nepromijenjenoj količini, osim kada je artikl uništen, pokvaren, izgubljen ili ukoliko se njegova količina smanjila, bez da bi za to bila odgovarna stranka. Stranka odgovara za smanjenje vrijednosti robe, ukoliko to nije posljedica nužnog rukovanja kako bi se ustanovila sama priroda, karakteristika i upotreba robe.

Robu možete vratiti na našu adresu: Majina d.o.o., Petkovškovo nabrežje 31, 1000 Ljubljana, Slovenija (uz napomenu REKLAMACIJA)

Povrat robe
Roba s kojom potrošač zbog nekog razloga nije bio zadovoljan, mora biti vračena prodavaču u roku od 14 dana nakon poslane obavijesti o prekidanju ugovora. Upozoravamo vas, kako biste dobili povrat cjelokupnog iznosa, mora roba niti neoštećena. Potrošač ne može i ne smije zaprimljenu robu slobodno koristiti u vremenu do povlačenja iz ugovora.
Kupnja na daljinu potrošaču ne daje veće pravo od prava potrošača za kupovinu u fizičkoj trgovini. Potrošač prilikom kupnje na daljinu ne smije koristiti i probavati robu više nego što je potrebno da se odluči za kupnju, kao što je obično slučaj kod trgovina (na primjer, premjestiti odjeću). Svako "ispitivanje" i druge namjene koje odstupaju od gore navedenoga mogu se smatrati korištenjem robe, što znači da potrošač odgovara za smanjenu vrijednosti robe, ukoliko to nije posljedica nužnog rukovanja kako bi se ustanovila sama priroda, karakteristika i upotreba robe.

Potrebno je priložiti kopiju računa i svih ostalih popratnih dokumenata. Sam kupac nosi teret rizika, gubitka ili oštećenja proizvoda kojega želi vratiti ili zamijeniti, osim ako se to dogodilo bez njegove krivnje. Kupac će jedino snositi trošak koji je nastao prilikom vraćanjem predmeta kupnje.

Postupak zamjene robe
Poduzeće Majina d.o.o. u slučaju povrata robe na želju kupca zahtijeva povrat robe na adresu Majina d.o.o., Petkovškovo nabrežje 31, 1000 Ljubljana, Slovenija (dopišite POVRAT ROBE). Poduzeće vam odmah vraća cjelokupan iznos za kupljeni proizvod. Stranka može naknadno napraviti novu narudžbu za proizvod koji želi imati. Kada proizvod stigne na adresu poduzeća, Majina d.o.o. šalje nove proizvode (iz izrađene nove narudžbe) kupcu na njegovu adresu.

Obrazac nalazite ovdje >>Obrazac za reklamaciju i zamjenu robe. Obrazac ispunite te ga pošaljite na elektronsku poštu info@trunki.com.hr.
 

3. Primjena garancije

Bilo kada u garancijskom roku kupac ima pravo i može grešku ili oštećenje reklamirati. Kupac ima pravo zahtijevati garanciju na proizvode za koje vrijedi garancija sa proizvoda (popis tih proizvoda određuje Pravilnik o robi, za kojega se izdaje garancija za rad bez poteškoća) te za one proizvode za koje je bila dana dobrovoljna garancija. U garancijskom roku kupac od poduzeća može zahtijevati besplatan popravak greške. Ukoliko grešku nije moguće popraviti ili je poduzeće ne popravi u roku od 45 dana, kupac može zahtijevati zamjenu za nov besplatan proizvod. Kada to razdoblje završi, popravak robe se obavlja samo uz plaćanje. Jedino ako popravak nije mogući ili ga poduzeće ne izvrši u roku od 45 dana, kupac može zatražiti novi, originalni proizvod.

Kakav je postupak korištenja garancije?
Kupac mora u garancijskom roku i pod garancijskim uvjetima s pisanim zahtjevom davatelja garancije zahtijevati popravak greške, a pri tome mora priložiti proizvod, garancijski i servisni list te kopiju računa. Kupac pri rješavanju reklamacije ili zamjeni artikla nema nikakvih troškova. Ako prodavač ustanovi da je do greške na proizvodu došlo zbog pogreške pri rukovanju od strane kupca, zbog čega se iskaže da garancijski zahtjev ne vrijedi, proizvod s pisanom obavijesti će biti poslan nazad na trošak kupca.
Obrazac nalazite ovdje >>Obrazac za reklamaciju i zamjenu robe. Obrazac ispunite te ga pošaljite na elektronsku poštu info@trunki.com.hr.


4. Prava potrošača

Prema odredbama Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može ostvariti prava ukoliko se radi o nedostacima na kupljenoj robi iz garancije ili ukoliko je došlo do materijalne pogreške.


5. Povrat novčanih sredstava

Nakon što potrošač vrati robu mora prodavač vratiti sav iznos u istom obliku u kojem je kupac izvršio kupovinu. Povrat novca je potrebno izvršiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana i to po primitku obavijesti o povlačenju iz ugovora. Povrat novca se ne smije izvršiti putem dobropisa. Prodavač vraća zaprimljene uplate potrošaču s jednakim sredstvom plaćanja, koje je koristio potrošač. Promijena se može dogoditi jedino ukoliko je potrošač izričito zahtjevao upotrebu drugoga sredstva plaćanja i ukoliko potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove.


6. Robe nema na zalihi

Moguće je da kupac izvrši narudžbu preko interneta, prodavač je potvrdi, ali kasnije kupca obavijesti da roba nije na zalihi, a roba je već bila plaćena. Poduzeće mora ispuniti svoje obaveze u roku od 14 dana od potpisivanja ugovora, ako se poduzeće i stranka ne dogovore drugačije. Ukoliko roba nije raspoložliva i prodavač ne može ispuniti svoje obaveze, mora o tome odmah obavijestiti kupca i prema tome mu vratiti sav novac od te narudžbe. Novac je potrebno vratiti odmah, odnosno najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti od povlačenja iz ugovora. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku.

Izvor: Zakon o zaštiti potrošača (sukladno članku 77. stavak 5)

Rješavanje pritužbi i sporova

Poduzeće će se potruditi da svaku nejasnost, prigovor ili pritužbu riješi u što kraćem roku, uz poštivanje Zakona o zaštiti potrošača i maksimalno će se potruditi postići dogovor.


Korisnici nas mogu kontaktirati na više načina:

• pismenim putem na adresu Majina d.o.o., Petkovškovo nabrežje 31, 1000 Ljubljana, Slovenija (uz napomenu REKLAMACIJA)
• pismeno preko elektronske pošte info@trunki.com.hr
• pozivom na telefonski broj +385 (0)92 3221757

Postupak rješavanja spora je povjerljiv. Ako sporazum neće biti moguć, pravni sud u Ljubljani biti će nadležan za sporove.


Poduzeće Majina d.o.o. će u roku od pet radnih dana potvrditi primitak tužbe nakon obavijesti od kupca, obavijestiti kako dugo će rješavati predmet te da će kupca obavještavati o trajanju postupka.


Poduzeće je svjesno važne činjenice potrošačkoga spora, barem u smislu sudske odluke te dodataka između ekonomske vrijednosti potraživanja i troškova koji proizlaze iz rješavanja samog spora. To je također glavna prepreka za potrošača da ne pokreće spor pred sudom. Zbog toga poduzeće nastoji učiniti sve kako bi riješilo svaki spor s dogovorom.
U skladu s pravnim normama nije moguće unajmiti ugovaratelja za izvanparničnu nagodbu potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koje bi potrošač mogao pokrenuti prema Zakonu o izvanparničnom rješavanju sporova o potrošačima. Majina d.o.o., koji kao omogučitelj robe i usluga omogućuje online trgovinu na području Slovenije i Hrvatske, objavljuje na svojoj internetskoj stranici elektronsku vezu s internetskim rješenjem sporova potrošača (SRPS). Platforma je dostupna potrošačima na sljedećem linku (LINK).
Navedeno se temelji na Zakonu o izvanparničnom rješavanju sporova o potrošačima, Uredba (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o rješavanju sporova na Internetu u vezi s potrošačkim sporovima i kojom se izmjenjuje i dopunjuje Uredba (EZ) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22 / EZ.

Autorska prava

Dječja web-prodavaonica www.trunki.com.hr vlasništvo je poduzeća Majina d.o.o. Sva su prava pridržana. Sadržaji na web-mjestu sadržavaju materijale na kojima autorska prava imaju treće osobe. Stoga je svako prosljeđivanje informacija s web-mjesta dopušteno samo uz odobrenje poduzeća Majina d.o.o..

Podatci na web-mjestu

Pridržavamo pravo na sadržajne i ostale izmjene kako općih uvjeta tako i uvjeta web-prodavaonice. Pogreške su moguće te za njih ne preuzimamo odgovornost.

Pridržavamo pravo na pogreške u pisanju.

Vlasnik web-mjesta www.trunki.com.hr (Majina d.o.o.) osigurava zaštitu osobnih podataka koji će biti upotrebljeni isključivo u svrhe obavješćivanja o tijeku narudžbe (u slučaju da posjetitelj u web-prodavaonici obavi kupnju) te na želju kupca za obavješćivanje o novim proizvodima i akcijskim ponudama. Vlasnik jamči da će se podatci posjetitelja i korisnika upotrebljavati samo u svrhu neometanog tijeka narudžba i neće biti dostavljeni trećim osobama.

Prodaju obavljamo sukladno Zakonu o zaštiti potrošača. Osim toga poslujemo i u skladu sa Zakonom o elektroničkom poslovanju na tržištu.

Opći uvjeti poslovanja www.trunki.com.hr (Majina d.o.o.) sukladni su zakonu o zaštiti potrošača i međunarodnim kodeksima u vezi s e-poslovanjem. Slanjem narudžbe potvrđujete da ste upoznati s cijelim tekstom navedenih općih uvjeta te da ste s njima u cijelosti suglasni.

Primjenjuju se zakoni republike Hrvatske.